Nedslagen
Känner bara att jag vill Ventilera lite.
Flyttade till egen lägenhet november 2020, 26 år gammal, jag var så nöjd att jag äntligen lyckades då i min skalle har det aldrig funnits på kartan att inte bo hemma, så att jag faktiskt lyckades flytta var ju verkligen en big deal, har bott där nu i lite mer än ett år, och från början kändes allt bra, jag var så nöjd, livet kändes fantastiskt, men så kom det en tid och alla började bråka och tjura på mig över saker jag inte ens gjort, så under en tid blev allting mörkt, men jag ville inte säga nått till mina föräldrar hur jag faktiskt mådde, så jag bet ihop.
Sen kom den tiden där jag sov, jag sov konstant, hela dagen, enda anledningen att jag ens lämnade huset var tack vare hundarna, för dom måste ut såklart (har tre hundar 7 månader till snart 5 år).
Men sen kände jag att det inte var hållbart, jag åkte hem till mamma och pappa och bad dom om hjälp, för att jag mådde inte bra där jag bodde, jag ville att dom skulle hjälpa mig, på nått sätt, slutade med att jag fick flytta hem igen, så nu bor jag och mina hundar hos mina föräldrar.
Vet inte riktigt vad jag vill med detta inlägg, men tror jag vill ha lite persoliga åsikter, vad tror ni, är det värt att testa att flytta hemifrån igen vid tid? eller ska man avvakta och se hur det blir?
Delar en bild på mina älsklingar som gör att jag håller orken uppe <3 Xerox Welsh springer spaniel, Sajko chihuahua, Friki Chihuahua
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Ibland kan det vara skönt att bara skriva av sig utan någon egentlig riktning.
Du får vara hemma så länge du känner att du vill/behöver det …och längre ändå. Vi har saknat dig och din tokiga galna rödtott och dina lika tokiga småpojkar 😍
#0: Vet du vad som hände så att det plötsligt inte fungerade längre? Hade det med att du bodde ensam att göra eller var det helt orelaterade orsaker?
#2 klarade inte av konstanta konflikter med grannarna över saker jag inte ens gjort
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Det låter förståeligt.
#0 Bättre att ta det lugnt tills du känner att du mår bättre och får tillbaka orken åtminstone.